Hcp-sänkning x 2.

Golf på Linköpings GK i dag. Banan var riktigt fin. Både Mats o jag spelade bra golf med hcp-sänkning. Jag har nu nått ner till 30. Mitt mål är att komma under 30 denna säsong. Inte så långt kvar. Mats satsar på att komma ner under 10 denna säsong. I morgon satsar vi på sänkning igen. Vi får se hur det går.

Linda och Erik har packat bilen full igen, och åkt till Jönköping. Mats och jag har hunnit med en liten runda på stan. En påse med ett par boots hängde med hem. Bara sådär..........

Nu har vi ätit och druckit gott. Mats kommer just med lite chips. Skall jag vara så onyttig. Svar: - Jaaaaaaaaaaaa....!!!!


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Jag har en liten fråga och det vore super kul om du hade lust att svara på den! jo, jag undrar hur länge du har bloggat på denna blogg! :)

2011-08-12 @ 23:19:26
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0