Nya gardiner.

Linda har flyttat ut, så jag har börjat att fixa iordning lite i hennes gamla rum. Jag var inte sugen på att ha kvar de svarta gardinerna. De passade inte riktigt bra till det nya överkastet. Då fick jag en idé om att flytta gardinerna från sovrummet till ´´Linda-rummet´´. Det blev perfekt. Nu har jag fixat nya gardiner i sovrummet istället. Jag blev nöjd med resultatet.

Jag har också köpt en ny lampa till fönstret, och flyttat in en blomma. Nu fattas bara ljus i ljusstakarna så är fönstret komplett. Eftersom att jag har flyttat blomma, och kruka från sovrummet så behövs det nytt där. Tur att jag är ledig i morgon, och har tid för shopping.

Mats och jag har sprungit en runda runt ån ikväll. Skönt. Löpningen flyter på riktigft bra. Kul. Kvällsmat med hamburgare. Mats var så lycklig över att han hittat 150 grams hamburgare i frysdisken på ICA-Maxi idag. Kanon att han handlade så slapp jag det.

Nu skall jag se lkite på TV, och njuta över att jag har ledig dag i morgon. (Inte alls fundera över att jag då jobbar hela helgen istället.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0