Mera julshopping.

Min make kom hem redan innan lunch idag. Trevligt. Vi gick till Riva och åt en god lunch. Biff Rydberg för Mats, och strömming för mig. Mycket gott.

Vi tog en liten tur på stan. Gick hem för att lasta av både make, och paket. Efter detta gav jag mig ut en stund själv, för att spana på klappar. Jessica har skickat en önskelista. Linda vill bara ha överrarskningar. Då får jag hitta på själv. Hoppas att hon gillar det jag köper. Det är alltid kul att få välja. Jag hade med mig några paket hem.

Nu ikväll har jag lagat en ny laxrätt. Recept från min kusin. Det blev
mycket gott. Det lagar vi gärna igen. Till detta ett gott vitt vin. Amerikanskt.

Nu väntar en slapparkväll framför TV:n, och efter detta en jobbarhelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0