Flyttförberedelser.

Jag har börjat med lite flyttförberedelser. Det är så skönt att ta lite undan för undan. Det tar mycket längre tid än vad jag tror, att vira in saker i silkespapper för att packa i kartonger. Allt skall även fräschas till innan det packas. Det är roligt att det är tip-top när det packas upp igen.

Jag har roat mig med att montera ned Lindas säng. Den är såld, och väntar på avhämtning till helgen. Den var tvungen att monteras ned, för att vi skulle kunna få ner den för trappan . Ekskåpet är nu också sålt, och skall levereras i morgon kväll. Nu är det visst bara hyllan i Lindas rum kvar att sälja.

Nu är det bara sjutton dagar kvar att jobba innan det är dax för semester. Det känns inte helt fel. Det har inte blivit så stor focus på denna semester som det brukar vara. Vi har haft så mycket att tänka på i samband med flytten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0