God morgon lördag.

Solen skiner och det ser riktigt härligt ut ute. Det är så skönt att få se solen och ljuset lite. Det piggar liksom upp. Mats skall precis ut i garaget för att fixa iordning det sista. Jag har tänkt att ta mig en dusch. Har fixat en hårinpackning i håret, och målat naglarna. I dag tar jag hand lite mera om mig själv än hemmet.

En bit in på dagen så väntar shopping. Vi skall iväg och kolla på lite möbler bland annat. Det ser jag verkligen fram mot. Det kan även bli en lunch någonstans skulle jag tro.

Det ser ut att bli en bra lördag. Ha en riktigt bra lördag nu alla mina läsare. (Klart att det skall vara lite gottis på en lördag.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0