Homestyling.

Homestyling har vi ägnat förmiddagen åt idag. Städning så det luktar riktigt gott, och fräsch i vårat hus. Det var nämligen visning på vårat hus idag. Nu skall det bli spännande att se vad som händer. Det känns lite pirrigt innan allt är klart.

Det blev en lite senare lunch/middag hos oss idag p.g.a visningen. Jag testade en ny maträtt. Baconlindad torsk med potatis och brocollimos till. Det fick godkänt av både Mats och Linda. Det känns bra. Jag hittade receptet på ica.se.

Mamma och pappa har varit här en liten stund. Jag bjöd på en smothie. Jag tror att det gick hem. De var lite nyfikna på vår nya lägenhet. Vi har lite bilder som vi visade för dem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0