Huset på nätet.

Nu ligger vårat hus ute för försäljning på internet.
Här händer det lite grejer. Vi har köpt en lägenhet mitt i stan. Nu gäller det att sälja huset. Jag tror inte att det skall vara några problem. Den 4/4 får vi tillträde till lägenheten. Vi får se när vi får huset sålt. Det blir mycket att fixa framöver. Men kul är det.

Denna veckan har mäklaren varit här, och efter detta även fotografen. Innan fotografen kom så var det homestyling som gällde. Jag måste erkänna att jag tyckte jag var ganska bra på det. Jag köpte tulpaner, och citrusfrukter för att det skulle se fräscht ut. Det ser iallafall bra ut på internet.

Det skall bli himla kul med lite nytt. Jag har redan börjat att planera för det nya som jag skall shoppa. Det blir så bra så.

Som vanligt har Mats lagat mat år mig i kväll. Det serverades kycklingspett, greksallad och tzatziki. Kocken hade lyckats i dag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0