Torsdag, snart fredag.

Nu har vi precis käkat makens favoritkvällsmat. Den bestod av baugette fylld med skinka, ost och baugetteröra. Han kan äta hur mycket baugette som helst. Det gäller att passa på om jag också vill hinna få något av baugetten. Vi brukar kalla honom baugettemannen.

Torsdagsshopping i Ekholmens Centrum idag. Det innebär veckohandling på Signalen, en tur till Systemet. I dag även en tur till tygaffären. Jag kom på att jag behövde ytterligare gardinlängder så det blev ett köp. Hittade även en lampa till sovrummet där i butiken. Vi och fin. Maken mår nog lite dåligt av all min shopping.

Budgivning pågår på vårat hus. Det känns både pirrigt och spännande. Jag pratade lite med mäklaren i kväll för att kolla av läget. Förhoppningsvis blir det kontrakskrivning i morgon eftermiddag.

Jag ser fram mot flytten. Skönt att rensa ut lite gammalt, och få inreda ett nytt hem. Det blir även väldigt bekvämt att bo mitt i stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0