Lite trött.

Jag känner mig lite trött. Jag hade planerat för step på Feelgood klockan 19.30. Men jag orkade bara inte. När jag var klar på jobbet så hade klocjan hunnit bli halv sju. Mina ben var trötta, och jag längtade hem.

Simpel kvällsmat. Blåbärs-smoothie stod för det nyttiga inslaget. Till detta en liten färdigtköpt pizzabit. Lite strykning är avklarat, och väskan är packad. Det bär av till Stockholm i morgon bitti. Dax för två ledardagar. Det skall bli spännande. Det skall vara någonstans i Frihamnen. Jag har skämtat om att jag är rädd att åka till Frihamnen. I de böcker som jag har läst händer det alltid otäcka saker i Frihamnen. I TV-serierna skjuter de varandra i Frihamnen.

Nu skall jag vara lite snäll mot min kropp, och ägna mig åt stretching. Jag har kommit på att det är inte så dumt med lite stretching, när jag har gått, och stått en hel dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0