Nu skall det mixas.

Ví började dagen med spinning. Det var bara backar på passet. Helt ok för min del. Efter passet blev det en macka på Subway. Gott. Kom att tänka på första gången jag var på Subway. Det var i USA. (Jag vet, lite skryt.) Min amerikanska vän lämnade mig där, och så gick hon på toa med sin son. Hon sa till hon som jobbade på Subway.
- Ta hand om henne, hon har aldrig varit här förut.

Nu till mixningen. Jag ville ha en mixer till mina smothies. Jag är trött på stavmixern. Som vanligt när jag handlar, så blev det lite exklusivare än vad tanken var från början. Nu blev det en regäl mixer. Stor kanna, möjlighet att göra juice, och en extra hackare. Som extra krydda så var den extra tystgående. Jag längtar tills i morgon då jag skall inviga den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0