Shopping-dag.

I dag har det varit en heldag i shopping här i Helsingborg. Tillsammans med min kära kusin, Annelie. Trevligt. Hon bor här i Helsingborg, och har guidat mig runt ialla små roliga butiker. Det finns så många fina butiker med roliga saker i. För att orka med all shopping blev det en lunch på Hjalmars Kök. Kålpuddning smakade bra.

Jag hade med mig några påsar hem. Det blev ett par stora blommor för dekoration i vardagsrummet. Stora blommor med pärlor och silver. Det kommer att bli så bra i någon utav mina höga vaser. En liten vårkofta från HunkyDory blev det också. Ett linne på San Tropez, och ytterligare ett linne. Det linnet var på rea, till halva priset. Ett fynd att använda nuj i vår. Vårt motto under dagen har varit. Skall vi handla på rea skall det vara minst halva priset.

Nu är jag hemma hos Jessica igen. Det smakade fint med ett glas rött efter en lång dag. Jessica jobbar till klockan åtta ikväll. Mats skall snart hämta en pizza till oss. Ett besök på Gula Kiosken är ett måste när vi är i Helsingborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0