Snöigt Helsingborg.

I dag har vi tagit oss ner till Helsingborg. Det gick bra att köra. Lite snöigt men inte alls mycket trafik. Det blev ett stopp i Ljungby på nervägen. En tidig lunch med snabbmat, smakade bra trots att vi inte tyckte att vi var så hungriga.

Bilen var fullpackad. Det stod så mycket grejer på golvet hemma i vardagsrummet, så vi trodde inte allt skulle få plats. Men det var absolut inga problem. När vi lastat ut allt ur bilen blev det en tur till IKEA och Maxi. För mig, Jessica och Ida. Jessica handlade lite småsaker på IKEA. Jag hittade ett glasfat i tre våningar. Jag tänkte jag kunde ha det som ett fruktfat i köket. Vidare till Maxi för att fylla upp Jessicas kylskåp. Det fanns liksom inte så mycket där när vi kom hit.

Det hade kommit en hel del snö här idag, och inget var plogat. Så det var bara att slira runt i alla snö. Det var inte så lätt att parkera bilen här ute på gatan. Men med lite putthjälp så gick det bra.

Nu har vi käkat tacos till kvällsmat. Lite TV-tittande står nu på programmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0