Matlådor.

Döttrarna önskar att det skall finnas matlådor i frysen, nu när de skall börja sommarjobba. Naturligtvis är då mamman snäll, och uppfyller deras önskan. Nu finns det ris med kycklinggryta, och pastagratäng i ett antal lådor. Paj står också på önsklistan. Det skall handlas ingredienser till detta under morgondagen. Inte bara detta som skall handlas i morgon. Lite annat smått, och gott inför helgen. Sill är ett måste till midsommar.

Jag har tänkt att ta mig till Maxi i morgon efter jobbet. Jag tror att de flesta handlar på dagen i morgon, för många reser bort på kvällen. Hoppas jag har rätt. Maken har iallafall häcken full på jobbet med tanke på vad alla människor skall handla. Undra om alla är extra hungriga den här helgen?

Jag har hunnit med att tillbringa en timme på gymet också. Skönt. Styrketräning gör att kroppen mår bra. Det känns att det gör nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0