Stora torget.

Linda och jag packade bilen full igår morse. Efter detta blev det färd hem mot Linköping. Vi stannade till i Jönköping. Vi skulle hämta med lite saker från Eriks lägenhet. Riktigt bra planerad lägenhet han har. Väl hemma igen var det bara att tömma bilen, och plocka in så mycket som möjligt i förrådet.

Linda drog till landet med Erik. Mats kom hem från golfbanan. Vi gav oss ut på stan, och hamnade på Stora Torget. Vi käkade en mycket smarrig hamburgare. Lite vin slank det också ner. Vi fick sällskap av trevliga kompisar. Vi skrattade oss svettiga i sommarvärmen.

Trots detta så vaknade jag tidigt i morse. Satsade på att göra en pastasås innan vi åkte till Vesterby. Golf på programmet. Ingen hit alls idag. För mycket vin igår? Soligt och skönt var det iallafall¨. I morgon skall det bli en tur på Sösdra banan på Landeryd. Vi ser det som en träning inför nästa helgs tävling. Jag är redan nervös.

Jessica har kommit hem nu idag. Hon och jag har gått en promenad. Nu har vi festat på mackor med tomat, och mozarella. Min favorit. Vi kikar på Big Brother på TV. Inget som jag har följt tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0