Body Combat.

I dag har vi testat en ny träningsform. Body Combat. Det var kul men fruktansvärt jobbigt. 75 minuter på mitt första Body Combat-pass. I morgon kommer mina axlar kännas ömma skulle jag tro. Men det är nog det som är meningen.

Hela eftermiddagen har vi pysslat med huset. Vi lånade grannens högtrytckstvätt för att tvätta altantaket. Det blev så fint så. Vi stämplade ut vid fyratiden för att kolla på hockey. Jag fixade en italiensk pastarätt till middag. Fläskfilé, mozarella, tomat och färsk basilika. Gott. Kanske det kunde varit lite mera sås. Nästa gång skall jag göra rätten med grädde istället för creme fraiche. Tror att det kan bli smarrigt. Jag vill gärna använda mig lite mera av färska kryddor. Det känns så fräscht.

Linda käkade inte med oss i kväll för hon skall ut på stan, och äta med Lovisa. Efter detta bär det visst av till Jönköping igen. Tur att hon tankar bilen själv.

I kväll väntar Melodifestivalen på TV. Jag skall hålla på Erik Saade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0