Efter snö kommer sol.

Jag blev inte speciellt glad igår när jag vaknade, och fick se all snö. Trodden inte det var sant. Nu vet vi ju att det alltid kommer bakslag i vädret. I dag ser det dock ut att bli en solig lördag. Visserligen jobb för mig så jag ser inte solen så mycket. Trots att jag skall vara inomhus så piggar solen upp mig.

Jag såg i tidningen att det skulle bli 24 grader och sol i Lissabon idag. Det ser bra ut inför nästa helg. Visserligen skall vi vistas 10 mil från Lissabon och vid havet. Så det kommer nog blåsa lite kallt. Men det bör iallafall vara varmare där än här.

Jag jobbade sent igår kväll. Då blev det bara en lite titt på hockeyn på TV. Ett glas rött och sen sov jag gått efter en lång dag.


Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

hej hur är läget:?p

2011-03-19 @ 10:30:44
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0