Flyttkort.

I dag fick jag lite förtryckta flyttkort från Adressändring. När jag gjorde adressändringen funderade jag över om det fortfarande existerade helt vanliga flyttkort. Ja, det gjorde det. En liten trevlig grej. Jag skall försöka att slänga iväg några stycken. Några är nog intresserade av vår nya adress.

I går blev det step. Det var skönt att röra på sig lite. Efter detta levererade vi iväg ekskåpet. Det känns skönt att vi börjar att sälja av det vi inte skall ha med oss. I går spånade vi lite över möbleringen i det nya vardagsrummet. Resultatet är fortfarande att vi får vänta, och se tills vi får möblera på plats. Jag längtar tills dess.

När jag skulle gå hem idag träffade jag en bekant. De har också sålt huset, och flyttat in till stan. Summeringen av detta var att det blev dyrt att bo i stan, för de gick så ofta ut och käkade. Vi är redan beredda på att det kan bli så även för oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0