Hemlig biltvätt.

Linda och jag har jobbat nu idag. Mats cyklade ut, och ´´snodde´´ våra bilar. Han passade på att tvätta dem. Naturligtvis så var det ingen av oss som märkte något när vi skulle köra hem. Lite trist för Mats. Jag tänkte på att den lilla bilen var ren när jag kom hem. Inte fattade jag att Mats hade tvättat den. Det var iallafall väldigt snällt av honom att han hade fixat detta.

Nu har vi käkat en god middag. Fläskfilé-gratäng som Mats lagat. Den innehöll vispgrädde så därför är vi nu proppmätta. Linda och jag åkte en sväng till ICA för att köpa lite ´´lyx-glass´´. Den har vi njutit av till efterrätt. Nu får vi se om TV:n har något att erbjuda. Körslaget kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0