Ledig onsdag.

Så skönt att få vara ledig så här mitt i veckan. Jag har redan hunnit med att handla lite på Signalen. Nu puttrar en fiskgryta på spisen. Det skall bli dagens lunch. Jag vill så gärna hitta bra recept på fisk, för jag vill så gärna äta mera fisk. Det här är något nytt som jag hittade i Allas igår. Än så länge luktar det gott, och ser bra ut.

Mats sover efter att ha jobbat natt. Om vi hinner när han har vaknat skall vi åka en snabbis till TV-tjänst och kolla på en ny TV. Nu skall vår stora TV bort. Det kommer nog inte vara någon som vill ha den. Inte ens gratis.

Efter lunch är det dax för energibesiktning. Senare i eftermiddag kommer även den nya husägaren på besök. Hon ville mäta lite för planering för möbler, och gardiner. Det förstår jag eftersom vi själva planerar för vår nya bostad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0