Mitt i veckan.

Onsdag och mitt i veckan. Mitt i en vanlig arbetsvecka iallafall.

Jobbardag som vanligt. Stannade en snabbis i centrum på vägen. Lite span på det snygga porslinet på Änglaboden. Keramik från Portugal som finns i så många olika färger. Det vill jag ha.....!!!!
Jag har spanat på det porslinet så länge. Nu när jag känner mig lite rik, är det läge att slå till.

Vi har haft besiktning på vårat hus idag. Besiktningsmannen hittade inga konstigheter. Lite småsaker som vi skall åtgärda bara. Det känns så himla skönt. Då vet både vi, och köparen att det inte kan dyka upp några fel, och brister som vi inte vet om.

I morgon är jag ledig. Jag skall starta dagen hos frissan. Det är välbehövligt. Håret är så trist så. Jag sov så dåligt i början av året, och det har satt sina spår i håret under en lång tid. I morgon skall det bli vårfärger i håret.

Linda kom hem från Jönköping idag. Det hade även blivit en tur till Lager 157 för henne. Jag hoppas på att få se det hon har handlat snart.

Nu är det hockey på TV som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0