Pizza-tisdag.

Vi har festat på pizza nu i kväll. Från Lazlos. De smakade som vanligt gott. Lazlos pizzor känns inte så feta och onyttiga. Det går bra att festa en vanlig tisdagskväll, när det inte är några barn hemma.

Jag har inte gjort någon nytta ikväll. Just det, bara stukit ett par saker. Vi har även plockat fram lite golfkläder som skall med på resan. Nu gäller det bara att bestämma vilka ´´kvällskläder´´ som skall med. Väskan är inte så stor så urvalet blir begränsat. Det skall iallfall bli kul att få ha sina egna kläder i en hel vecka.

Jag köpte mig en liten kort jeansjacka idag. Snyggt att ha till en tunika, eller en klänning. Ingen jacka som värmer direkt, mest för dekoration. Jag tycker att det passar bra med en jeansjacka till lite ´´romantiska´´ tunikor. Jag tyckte jag var värd en ny jeansjacka i år. Förra året fick jag köpa Jessicas begagnade, för hon skulle köpa ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0