Söndagsnöje.

Söndagen börjar att närma sig sitt slut. Det har varit en bra söndag, och det känns som vi har hunnit med en hel del.

Frukost och en morgonpromenad = Bra start på dagen.

På förmiddagen drog vi iväg för att fixa lite ärenden. Vi kom hem med två lampor till köket. Det blev en svart kökslampa. Den kommer att passa bra till våra nya svarta köksstolar. Det ser ut som mycket i vår nya bostad kommer att gå i svart och vitt. Vi stannade på stan för att äta lunch på Häslofreak. En stor härlig sallad blev det.

Nu i kväll har jag varit på spinning. Roligt att cykla. Det skall bli så skönt när vi flyttar, och får gångavstånd till gymmet. Då slipper vi köra fram, och tillbaka med bilen, och betala en massa i parkeringsavgifter.

Nu har vi käkat pastarullar till kvällsmat. Ett nytt recept som jag testade. Pastarullar fyllda med spenat, och en tomatsås , fetaost och riven ost. Det blev gott så det tänker jag göra igen.

I kväll skall jag försöka att hålla mig vaken så jag kan se ´´Män som hatar kvinnor´´. Jag har börjat i boken flera gånger men det har aldrig blivit någon fortsättning, och avslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0