Bakning.

I kväll har jag bakat lite. Jag blev lite sugen på att baka. Linda kom hem, och berättade för Erik hur det var förr i tiden. Då bakade jag alltid. Nu har jag lagt av mig. Jag tror jag behöver bli lite mera ´´huslig´´ igen. Resultatet blev havrerutor. Fiberhavregryn, linfrö och rågkross bland annat i degen.

Jag har jobbat hela helgen. Sjukt mycket att göra igår, men ack vad kul det är då. Inte riktigt lika mycket idag. Jag gick en kort promenad, när jag kom hem, för att få lite luft. Jag gick förbi där Jessica skall bo, men jag blev inte riktigt klok på vilken balkong som är hennes. Undra om hon är nervös, nu när hennes mamma har valt en lägenhet åt henne. Jag tror att det kommer att bli jättebra. Det var den finaste lägenheten som vi har tittat på. Läget är också precis där hon vill bo. Några veckor får hon bo hos oss under sommaren. Det blir bara trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0