Mycket frisk luft.

Det har blivit mycket frisk luft idag. Skönt och välbehövligt.

Vi har gått en runda på golfbanan. Först var det kallt, och det kom en skvätt regn. Efter detta blev det riktigt skönt ute. Dock inget skönspel när det gällde golfen.

Väl hemma igen smakade spagetti och köttfärssås kanongott. Linda ville ha bilen till jobbet för att ta sig hem i natt. Så jag körde ute den till henne, och cyklade hem hennes cykel. Det blev en kopp gott kaffe på macken innan avfärd. Blev sugen på en promenad så jag begav mig ner till ån. Där mötte jag en kompis så jag fick sällskap. Trevligt. Det blev en timmes promenad. Nu blir det inte mera gjort idag. Lite TV, och sen kommer jag att sova så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0