Skönt med ledig dag.

Jag har varit ledig idag. Det är såklart alltid skönt att vara ledig. Jag började dagen med en promenad runt ån. Härlig kall, och solig morgon. Jag möter alltid människor jag känner när jag promemerar runt ån. Kul att få lite sällskap.

En liten tur på stan på förmiddagen. När Mats vaknade käkade vi lunch på stan. Vanlig svensk husmanskost. Mycket gott. Vi kollade efter en stor, snygg klocka till köket men det är svårt att hitta något som vi gillar. Vi såg en väldigt snygg Arne Jacobsen klocka. Den var dock alldeles för dyr. Vi fortsätter jakten. Jag tror jag skall surfa runt lite på nätet för att se vad jag hittar.

Fick ett ryck, coh bakade lite bullar på eftermiddagen. Det var ett tag sedan sist. Jag trodde nästan att jag glömt bort hur man gjorde. Nu luktar det gott av nybakat i lägenheten.

Step för mig i kväll. Mats satsade på spinning. Kvällsmat. Mats har åkt till jobbet, och skall sova gott.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sover ej på jobbet om du tror det!!

2011-05-05 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0