Step-kväll.

I går blev det en step-kväll för Mats, och mig. Skönt efter en arbetsdag. Ett steg på passet ser inte så jobbigt ut. men det är sjukt jobbigt. Jag fattar inte. Det bara värker i mina lår när vi gör det. Otränad, eller?

Lite kvällsmat, och hemmapyssel efter detta. Sovdax igen för att orka med en ny dag.

Ovanligt att åka bil till jobbet idag. Jag har cyklat alla dagar sedan vi flyttade. Kändes lite trist att ta bilen. Nu är det så att det skall städas i vårat garage idag så bilen skulle flyttas. När jag åkte till jobbet i morse, såg det inte ut som någon annan flyttat bilen, trots att de ville ha garaget tomt mellan 7-17,00. Vi får se hur det går med städningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0