Träningskväll på lill-lördag.

Det är ganska vanligt att det blir en träningskväll i detta huset. I dag var det spinning som stod på programmet. Jag hade mjölksyra i benen redan efter första tramptaget. 45 underbara minuter med andra ord. Jag njuter nu när det är över, och tycker att jag har varit duktig.

En macka efter träningen gav oss lite ny energi. Jag är mycket piggare idag, än vad jag var igår då jag inte hade tränat.

Lill-lördag idag. Jag har inte sett om det är några som är ute, och festar idag. Mats brukar kolla ut genom köksfönstret, för att se om det sitter några på uteserveringarna på Stora Torget.

Nu skall jag läsa lite i Buffé. Kanske finns det något gott att laga. Det är dags för en liten tjej-bjudning på tisdag, så här skall planeras lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0