Vilken klänning?

Den frågan har både jag, och Linda ställt till oss själva under kvällen. Inget svar har vi funnit på den. Resultatet är naturligtvis att vi har packat ner flera klänningar.

Vi reser mot Helsingborg i morgon eftermiddag för att fira Jessicas examen. Tänk vad fort tre år har gått. Jag tycker att det var nyss som vi skickade Linda till Oslo, med tomma resväskor. Detta för att hjälpa Jessica att frakta hem alla saker med tåget.

Mats åkte ner med tåget i dag, för han har ett möte i morgon i Helsingborg. Linda hämtar mig på jobbet vid tvåtiden i morgon, och sedan kör vi söderut.

Linda och jag har kört ett step-pass nu ikväll. Mina ben känns lite trötta. Efter detta lite kvällsmat, och packning. Som vanligt alldeles för mycket. Men vad gör det. Så länge det bara får plats i resväskan.

Reklamerade min hårfön idag. Resultatet blev att jag bytte upp mig. Det gjorde inte så mycket att den gamla slutade att fungera. Jag var inte riktigt hundra nöjd med den. Den nya känns bra. Snyggare än den gamla, tyckte Linda. Om det nu har någon betydelse?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0