Äntligen.

Jag startade dagen hos tandläkaren. I dag passade tanden. Äntligen. Tanden var så snygg, sa tandläkaren. Vem är det som ser en tand som sitter längst bak i min mun. Skönt att det är klart. Nu är det bara bettskenan kvar. Den får vänta tills nästa år. Nu har jag inte tid för mera tandläkare i år. Nu blir det julkampanj på jobbet.

Efter tandläkarbesöket tog jag en promenad till Ronaldo, Stenugnsbageriet. Jag köpte mina favoritbullar med kardemumma. Så goda, så. Naturligtvis så blev det en limpa också. Varför skall jag baka bröd själv, när det finns så mycket gott att köpa.

Klockan tio var det dags för nästa kroppsrenovering. Nagelvård hos Maria. Nu känner jag mig snygg igen. Om händerna iallafall.

Lunch på Riva med maken. Gott och trevligt. Lagom mycket folk där. Skönt att det inte var så rörigt. Dit kan vi gå flera gånger, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0