Duktigt.

Jag kunde som vanligt inte sova något längre trots att jag är ledig. Det blev en god frukost klockan sju. Maken sov lite längre. Efter detta satte vi igång med att vara duktiga. Mats tog hand om balkongen. Alla grejer skulle ner i förrådet. Jag gick lös på städningen. Fönstren blev tvättade av bara farten fast det inte var planerat. Så nu luktar här rent och gott.

Halv elva blev det en timmes spinning. Riktigt kul idag. Benen kändes pigga eftersom att jag inte har tränat på hela veckan. Nu är jag äntligen igång igen.

Nu har vi just kommit hem efter en fika på stan. Det blev en varm macka på Gränden. Det var mycket folk som var ute, och fikade idag. Shoppingen verkade lite lugnare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0