Fars Dag.

Vi brukar inte fira fars dag något speciellt. Jag har skickat sms, och ringt till min egen far. Mats har firats med en pizza. Det verkar som att alla är nöjda, och glada med detta firande.

Mats och jag tog en promenad i morse. Ut till IKANO för att kolla in butiken. Det ser bra ut. Hem för att laga lunch. Korv stroganoff. Det var längesedan sist så det smakade riktigt bra. Även att jag inte är så förtjust i ris. Efter lunchen gick jag ut nen snabbis på stan. Jag inhandlade lite grejer för att fixa till årets adventsljusstake. Det är ju ett par veckor kvar, men jag tyckte det var bäst att passa på. Så jag får det jag vill ha.

Ytterligare en promenad på eftermiddagen. Det var så skönt ute. Sedan ett besök på gymet för min del. Mats låg hemma och sov för att orka med nattens jobb.

Nu är jag så mätt efter pizzan, så det skulle behövas ytterligare en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0