Förmiddag med motion.

Det blev många timmars sömn i natt, då vi var extra trötta igår kväll. Skönt. Frukost med smothie, och kokta ägg. Det fanns även lite gott bröd kvar, efter gårdagens besök på surdegsbageriet.

Först blev det en morgonpromenad på 6 km. Lite råkallt ute, men det var skönt. Hemma och ladda med lite frukt, och så vidare till Frisk. Där väntade 90 minuter spinning. Riktigt skoj. Det är skönt att bli riktigt trött.

Lunchen är avklarad, och Mats tog en tur på jobbet. Jag har just förlängt mitt lottospel, och hoppas såklart på vinst. Jag har även klickat hem en ögonskugga från nätet. Jag har en av samma märke som är min favorit. För ett tag sedan köpte jag en ögonskugga från Clinique, i fina bruna nyanser. Jag har dock insett att jag tål den inte. Ögonlocken blir röda, svullna och irriterade. Jag tänker inte använda den mera.

Jag skall ge mig ut en liten snabbtur på stan. Jag behöver byta batteri i min klocka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0