Fredag.

Ví fick en trevlig kväll på Bishop Arms i går kväll. God mat, och trevligt sällskap. Det var massor av folk ute i går kväll. Jag gick hem vid elva, då några skulle dra vidare. Snacka om att det är skönt att bo runt hörnet.

Jag har varvat dagen med fritid, och lite jobb vi datorn. Mats och jag var ute på en långpromenad på förmiddagen. 15 km blev det. Stannade till vid Surdegsbageriet för att köpa lite gott bröd till lunchen. Under sena eftermiddagen har vi gott en sväng på stan. Mats investerade i en ny whiskey, svensk. Den luktade ganska gott, trots att jag inte gillar whiskey.

Nu skall jag snart stämpla ut. Dricka rödvin, och käka tacos i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0