Jul-skyltning.

Julen kom ovanligt snabbt i år. Fast det gör den visst alltid. I dag var det dags att julskylta på jobbet. Det ble en tidig morgon igen. Nu har vi lite julstämning på jobbet.

Therese och jag hade kvällsjobb i dag. Infomöte. Jag åkte bil med henne dit, och promenerade hem. Ca 45-50 minuter. Nu blev det lite motion igen. Väl hemma blev det lite mat. Jag har hetsätit lite pepparkakor också. Det är inte bra att ha pepparkakor hemma. Jag bara äter och äter, utan att det tar stopp.

I morgon har jag en ledig dag att se fram mot. Det kommer välbehövligt. Jag har mycket på prorammet för morgondagen. Den startar klockan åtta med ett besök hos tandläkaren. Hoppas nu äntligen att tanden kan komma på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0