Måndag.

Ytterligare en vecka i livet startar.

Jag tog en promenad ut till IKANO för att lämna nyckalr till byggarna. Promenad hem igen, och när jag var nästan hemma ringde de, och sa att de saknade en nyckel. Det var bara att vända ut igen. Denna gång med cykel. Jag gillar både frisk luft och motion, så inte gjorde det mig något.

Lunch har jag hämtat från Häslofreak. Kyckling. Lite jobb vid datorn har det också blivit. Jag får ha ett ´´hemmakontor´´ just nu.

Snart skall jag hämtas vid dörren för färd mot Jönköping. Dags för ett möte med mina trevliga kollegor. Det ser jag fram mot. Vi stannar där tills i morgon. Min svåger fyller 50 år idag så jag missar öppet hus. Mats och Jessica får representera familjen, och besöka honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0