Fredag, fredag....!!!!!!

Härligt med fredag igen. Trots att jag jobbade i söndags också så det blev en sex-dagarsvecka, så har tiden bara rusat iväg. Som vanligt vill det säja.



Men nu är fredagen här. Jobb först. Jag skall försöka hinna med ett besök på Norins Ost innan de stänger klockan sex. Det brukar alltid vara så mycket folk där på fredagarna. Jag tycker det är mysigt att köpa ost över disk. Dock kan jag aldrig komma ihåg, vilken jag köpte förra gången. Det gör att det blir svårare, att hitta den jag vill ha. Fast det är klart. Det går alltid bra att prova nya. Det finns så många goda. Mats vägrar att gå in på Norins. Han står inte ut med lukten. Goda kex finns det också att köpa i butiken.


Ha en bra helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0