Ingen tand.

Det ble ingen ny tand idag. Den tanden som tandteknikern hade tillverkat passade inte. Trist. Då var det bara att göra om hela proceduren en gång till. Slipa, ta nya avtryck och få en ny provisorisk tand i två veckor till. Över en timme hos tandläkaren till ingen nytta. Det passar inte mig som vill att allt skall gå så fort. Blöt blev jag också när jag cyklade från jobbet.

Nu skall jag vara lite positiv. Jessica, Mats och jag har varit på en rolig spinning ikväll. Bra musik underlättade cyklandet.

Jag har lagat varma mackor till Mats, och mig ikväll. Nu är det fotboll på TV. Skönt att sitta inne, och mysa när det är så mörkt ute.



Drömmarnas båge här i Linköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0