Nytt typsnitt.

Som  ni nog har sett i min blogg, så är det inte kursiv stil som gäller längre. Jag är inte riktigt nöjd med detta, men det får gå. Det beror på att jag har laddat ned en app i min iPhone. Via den kan jag lätt skriva inlägg, men inte ändra skrivstilen.

Långdag på jobbet idag. Trots detta känner jag att jag har varit effektiv hela dagen. Nu här hemma har jag faktiskt inte gjort så många knop. Käkat en sen källsmat, startat en tvättmaskin som väntar på att hänga och en stund vid datorn. Mats jobb natt, så här är det lite ensamt.

Nej, snart är det bara att sova en stund så att jag orkar med morgondagen. Kanske lite Wordfued först. Inte lätt när jag fastnat i det träsket. Men kul är det.

Snart god natt till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0