Jogging med överraskning.

I går blev det en joggingrunda med överraskning. Det innebar att jag inte visst var, och hur långt vi skulle springa. Det blev en tur på över en timma. Vi sprang och sprang på ställen jag aldrig har varit. När jag trodde vi var på hemväg, så bar det av åt ett annat håll. Det gick bra att springa, och det var en rolig runda. Det gäller att träna. Nu är det bara tre veckor kvar till Lidingö Tjejlopp.

I går kväll så var det middagsbjudning hos oss. Mamma, pappa, Iréne och Inge på besök. Ett sent firande av min födelsedag. Det bjöds på en tre-rätters.

Italiensk tapastallrik och egen gjord focaccia.
Färsbiffar i krämig sås med soltorkade tomater. Pasta och sallad till detta.
Cheesecake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0