Kvälls-bjudning.

I går kväll var Annika hos mig. Alltid trevligt med lite ´´bjudning´´. Vi käkade Chicken Fajitas. Efterrätt också, naturligvis. Hederlig rabarberpaj med vaniljsås. Jag brukar göra en deg med havregryn som blir så knäckig, och smarrig. En massa onyttigheter är et i den. Men ack så gott.

Jag hade lite svårt att somna igår kväll så jag var lite trött i ögonen i morse när klockan ringde. Efter en god frukost piggnade jag dock till. Naturligtvis ingen morgontidning till frukosten, som vanligt. Jag trodde i min enfald att när vi bor centralt så skulle vi få tidningen tidigare än i Hjulsbro. Så är dock inte fallet. Jag överväger starkt att säja upp prenumerationen då jag ändå aldrig kan läsa tidningen på morgonen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0