Nudelsoppa.

Ibland kan jag faktiskt bli sugen på nudelsoppa. Det smakar salt, och gott efter ett träningspass.

Jobbat som vanligt idag. Mycket som skall ske hela tiden. Hemma vid sextiden. Då var det bara att byta om till träningskläder, och sätta fart mot gymet. Spinning stod på programmet idag. Kul. Lite seg i benen, men det är bara att trampa på.

Nu har jag just fixat lite bankärenden på nätet, och gjort en matlåda till morgondagen. Fajitas kvar sedan i går med pasta till. Det bir en matlåda att längta efter.

Nu skall jag unna mig en stund framför TV:n innan det är sovdax. Det gäller att orka med morgondagen också. Hoppas att det inte regnar i morgon, så jag kan cykla till jobbet. I dag åkte jag bil till jobbet. När jag körde S:t Larsgatan, cyklade det en tjej rakt ut i gatan, mitt framför mig, från en tvärgata. (Hon hade lämna företräde.) Jag tutade och hon svarade med att visa finger åt mig. Positiv start på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0