Kontrollerad.

Kontroll på IC-Maxi.

Inte kul när det händer, men det var väntat. Inte så kul när jag idag hade fått ihop ett ganska stort lass. Men det var bara att packa upp det igen. Jag hade gjort allt rätt, men hon som skulle kontrollera mig missade en liten vitlök.

Mötte min kusin utanför Maxi. I dag var hon nöjd med mina inköp. Sist jag mötte henne tyckte hon att jag handlat alldeles för lite. Jag passade på att ta bilen till jobbet idag. Satsade på att handla en massa tunga saker. Så nu kan jag "cykelhandla" framöver. Skönt att ladda frysen så vi klarar oss ett tag.

Färdigköpta crêpes blev det till kvällsmat. Med räkor. Inte fy skam så här på en tisdag.

Mats jobbar natt, så jag tvättar, och väntar snart på John Blund. Natti. Natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0