Lördag.

Dagen startades med en promenad. 5 km. Skönt att få igång kroppen. Efter detta tog vi en tur till gymet. Jag började att springa lite på bandet. Det var riktigt kul, och framför allt så gick det lätt. 6 km blev det. Det blev även lite styrkeövningar. Med andra ord en bra start på helgen.

Vi gav oss ut en tur på stan, för att fika med Jessica och Adán. Trevligt. Jessica och jag drog till Solo för hon skulle prova jeans. Jag bärjade också att prova jeans. Vi var ju ändå där. Jag var sugen på ett par Acne, och hittade ett par kanonsköna. Adán dök också upp, och började prova jeans. Det blev två par till honom, och ett par för Jessica. Nu är vi snygga alla tre. Eller skall vi säga snyggare.

Mats skall ut, och käka med sina jobbarkompisar ikväll. Jag tänker satsa på att hämta Sushi till kvällsmaten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0