Hemma igen.

Tillbaka hemma igen efter en härlig vecka, dä allt varit perfekt. Det kändes lite trist att lämna värmen, för att komma hem till isande kall blåst. Dock har vi iallafall sett solen nu idag.

Det var en lätt hemresa igår, eftersom att vi landade i Norrköping. Jag fick tre säten för mig själv i planet på hemvägen. Resultatet blev att Mats och jag delade på tre, och döttrarna på tre. Helt OK. En macka från Subway när vi kom hem, och sen sov vi gott.

Tvättstugan i morse. Smidigt att få allt rent, och torrt direkt. Mats och jag tog en runda på stan. Det blev en salladslunch. Tillbaka till affären med Jessicas resväska. Ett fäste gick sönder redan vid första användningen. Det borde den inte göra med tanke på priset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0