Skratt.

Dagen har bjudit på en hel del skratt.

Ett besök på toaletten vid poolen, slutade med att jag lämnade in dörrhandtaget i receptionen. Först trodde jag att jag blivit inlåst. Men efter ett tag kunde jag öppna dörren utan handtag. Då hade det varit andra gången jag blivit inlåst på en toa på den här ön. Förra gången var på flygplatsen för några år sedan. Då klättrade jag ut.

Jag trodde barnen kunde bada ensamma i poolen. Borde kunna det vid 24 års ålder. Helt plötsligt gick Jessica på grund. Linda och jag skrattade så vi nästan grät. En bula på smalbenet växte fram. Ungefär som de vi brukar se i serietidningar. Det var flera i poolen som bjöds på ett gott skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0