Snabb helg.

Oj, är helgen redan slut?

Fast det är klart. Helgen går alltid snabbt när jag jobbar både lördag, och söndag. En hel del att göra även idag. Kul. Mats gjorde mig sällskap i morse, när jag cyklade till jobbet. Hem var jag ensam. Det var så skönt ute. Jag åkte hem och bytte om, för att ta en promenad. Run-Keeper visade på sju kilometer när jag var hemma igen. Det var precis vad jag behövde.

Nu har jag ätit lite kvällsmat. Omelett, och rester av gårdagens gubbröra. Jag lyckades att klämma fram det sista i boxen. Det blev ett glas rött till maten. En riktig festmåltid med andra ord.

Nu är det dock dags att ladda för en ny vecka. Två dagars jobb, och sedan ledigt på onsdag. Detta för att jag jobbat helgen. Det ser jag fram mot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0