Sommarmorgon.

Solen skiner. Fåglarna kvittrar. Jag har semester. Vad mer går att önska idag?
 
- En bra golfrunda kanske. I går spelade jag min bästa golf i nio hål. 
 
Mats, Nenne och jag var på Vesterby igår. trevligt. Vi avslutade med en lunch där. Miljön är fin! Men maten var sådär. Det saknas det där lilla extra. Vi fick iallafall i oss lite nyttig fisk.
 
På kvällen ett spinningpass. Lite kvällsmat, och sen var vi ganska trötta. Sover gott på nätterna efter mycket frisk luft.
 
Ännu, en ny dag. Jag har precis ätit en nyttig frukost. Snart dax att väcka maken. En runda på Landeryd väntar.
 
P.S Jag önskar även blogg-appen i min mobil skall funka. Men icke sa Nicke. Det är så lätt att ladda upp bilder den vägen. Nu måste jag använda dator, och kamera för att fixa bilder. Eftersom maken sover, så har jag snott hans iPad nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0