Ledig torsdag.

Ledig idag. Det har inneburit aktiviteter hela dagen.

Dagen startades med ett besök hos frissan. Nu är jag sommarljus i håret, och det känns så skönt. En liten runda på stan. Lunch med maken på Mörners. Trevligt. Det blev sallad till lunchen. Mycket gott.

Nagelvård hos Maria. Tack för fina naglar. Nu går de i blått.

En runda med bilen. Stop på Ah:s gardiner. Jag funderar på om jag vill ha orange gardiner i köket. Vidare till Ljusglimten, där jag beställde en ny lampa till badrummet. Spotlight. Det kommer att bli snyggt. Till slut ett varv på Maxi. Ytterligare en sallad till kvällsmat. Oj, vad jag känner mig nyttig.

Lite data-pyssel, och nu är det snart sovdax. Morgondagen bjuder också på en hel del aktiviteter. Ledig även få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0