Semesterförberedelser.

Det känns som om jag har förberett semestern under veckan som varit, trots att jag har haft semester.
 
Jag har tvättat, och fixat. Gett oss ett orange hem, enligt make. Han hoppas just nu att orange inte skall bli omodernt. Ägnat mig lite åt inredning. Så har det även kännts som jag bara har varvat ner.
 
I dag blev det en morgonpromenad, och ett besök hos Ronaldo. Hur bra är det att han öppnat en butik även vid Stora Torget. Han bakar underbart gott bröd.
 
I eftermiddag har vi varit på Landeryd. En runda på Södra tillsammans med Nenne, och Peter. Sista nio gick ganska bra. Helt nöjd får man väl aldrig bli, eller? Lite shopping blev det också. Mats köpte nya golfskor, och då slank det även med en kjol till mig. En grön. Läcker färg.
 
Nu i kväll skall vi bara slappa, och fira att vi båda har semester nästa vecka. En taco-paj står i ugnen. Det är bara en sallad som skall fixas. Ett nytt vin skall testas. Per Morberg. Låter intressant.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0