Första julklappen.

Första julklappen är inhandlad. Jag gav mig ut en stund på stan, sent på eftermiddagen. Mats drog till jobbet för ett möte, så det gäller att passa på.

Dagen inleddes med en cykeltur till Mats jobb. Vi skulle leverera dit lite grejer till eftermiddagens möte. Bilen skulle inte tas ut, så jag fick hänga med på en cykeltur. Riktigt skönt ute.

Sen blev det dags för nästa cykeltur. Inomhus, spinning. Oj vad varmt det var idag. Men ack så bra träning.

Nu sitter jag här och laddar för kvällen, med ett glas rött. Skall möta upp Mats jobbarkompisar och några fruar på Riva. Där vankas det en god middag. Det ser jag fram mot. Det är ett tag sedan salladslunchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0